CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 8 September 2012

Saat sebuah persahabatan itu terjalin dan terukir , kita tak pernah sedar ianya berlaku sekali dalam hidup kita sebagai seorang insan bernama manusia .Persahabatan itu sangat mudah untuk berlaku , cukuplah sekadar berkata 'hai' dan 'woi' bagi remaja zaman sekarang tetapi terlalu sukar untuk DIKEKALKAN . Walaupun kadang2 bunyinya agak kasar namun itulah realiti untuk PERMULAAN sebuah persahabatan . Bagi aku , PERSAHABATAN adalah hubungan teristimewa dalam hidupku .

Ini kami the KARAU gang dlm kelas 5 Anggerik 2011 dulu .Yg paling banyak buat jenayah , buat bising , ponteng kelas , itu semua kerja kami , haha and the most important thing , AKU adalah ketuanya ! :) the left one is Hayati and known as Bam . the right one is Riwana . Aku panggil dye Gendut . the centre one pastinya aku kan . macam2 RAGAM kami time sekolah dulu . krn tu AKU SANGAT SAYANGKAN MEREKA . hubungan kami seerat ADIK-BERADIK dulu . 24 hours kami akan bertiga . Malangnya , setelah kami semua further study , hubungan kami tak SEPERTI DULU , terlalu jauh jurang kami . "Wana , Bam , aku nak korang tahu aku rindu sangat kat korang . N aku tak pernah lupakan persahabatan yg da terjalin 5 tahun ni . I love them so damn much ! :,( "

0 comments:

Post a Comment

tut tutt tutt . share your nice comment ! THANKS :)